sada14 當前離線
進階會員
QAFHK 當前離線
TOP
好似無左休眠喎,我就唔係咁方便。 QAFHK 發表於 2011-8-26 18:37
KinChungE 當前離線
長老會員
ricyuyc 當前離線
香港首席"機"車男
sam2134 當前離線
中級會員
唔另外裝野的話, D hotkey會全部唔work KinChungE 發表於 2011-8-27 02:12
請問功能上跟 Starter 有咩分別? ricyuyc 發表於 2011-8-27 09:40
得 sleep, 無左 hibernate QAFHK 發表於 2011-8-27 01:35