secretfj 當前離線
好好瞓呢~~
特級會員
zgmfx12a 當前離線
傻子那-F-Exia
買了Gigabyte 的 E350 itx板 + Corsairs 4GB kit用來upgrade部過熱打柴的p4 問題來了..裝不到XP..成日又找 ... secretfj 發表於 2011-7-23 02:12
TOP
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
買了Gigabyte 的 E350 itx板 + Corsairs 4GB kit用來upgrade部過熱打柴的p4 問題來了..裝不到XP..成日又找 ... secretfj 發表於 23-7-2011 02:12 AM
Handsome 當前離線
中級會員
NEO_HK 當前離線
今日開始 不再出任何開箱文 ... ...
進階會員
kwjame 當前離線
Jamesbond007 當前離線
買了Gigabyte 的 E350 itx板 + Corsairs 4GB kit用來upgrade部過熱打柴的p4 問題來了..裝不到XP..成日又找不到檔案...又拒絕存取... 結果要裝隻Vista SP1先得 想問問是不是Fusion/Core i已經不能裝XP? 因之前同人砌Athlon X4, 同自己部PDC 6500都係行XP無問題 Thx! secretfj 發表於 23/7/2011 02:12
chesterip 當前離線
WinXP 已 Phased out 左啦 買新野 好心就咪用 WinXP 呢d 10年前既野啦 dom 發表於 2011-7-23 02:38
edison2004 當前離線