Nokia 6 月 21 日舉行神祕發佈會

本帖最後由 Phil_123 於 2011-6-16 22:42 編輯

可能有 Nokia WP7 機睇
http://pocketnow.com/smartphone- ... g-device-on-june-21
http://pocketnow.com/windows-pho ... blow-your-socks-off
http://wmpoweruser.com/nokia-win ... -off/#disqus_thread

: O
唔知咩樣... 最希望有實體Keyboard model。

TOP

the only good news is early release of Mango, others are all RUBBISH!!!

TOP

可能有 Nokia WP7 機睇
I hope.

TOP

希望啦, 好想快 d 重投 WP !
脫離 Android!

TOP

宣佈退出手機市場

TOP

宣佈退出手機市場
hkpsp2005 發表於 2011-6-17 19:04


無條件送比microsoft,所以佢地係非賣品

TOP

新加坡電信展 CMMA2011 今朝10點NOKIA可能公佈大單野..
會唔會就係wp7 nokia phone? or N9 meego?

TOP

有消息未

TOP

有消息未
符碌 發表於 2011-6-21 22:43


講左2個大的系列. 今年內會出.
N9  係行 meego
C2系列有3部行S40 的.
有講WP7, 不過無實物囉.

TOP