部Eeepc 901壞左

尋晚用用下突然關機, 之後開親入XP 都自動關機
插火牛有紅色LED閃閃下
嘗試過將電池拆下再裝上, 之後連BIOS 都LOAD唔到出黎就自動關機
今朝訓醒, 插火牛, 咩反應都冇, 連機都開唔到

部機除左有自行裝RUNCORE, 其餘全部都係原裝件
師兄們估唔估到部機壞邊PART? 有冇相熟整機鋪介紹? 我想整返好部野佢...

你就好啦,我等到頸都長都未壞,無借口換機

TOP

CHing, 我冇彈藥呀, 而家咁死左機少部機用好唔方便呀

TOP

會唔會個風扇唔轉, 過熱

TOP

過了2年保修期嗎?

TOP

過了的話不要修了,直接賣掉升級吧

TOP

風扇應該沒壞,但是我也沒有特別注重散熱

過了保養啦...
唉,可能真的要學師兄話齋,儲錢升級了
能賣得多少錢?

TOP

其實..如果壞左..仲有人要架咩 ?

TOP

其實..如果壞左..仲有人要架咩 ?
hkmix 發表於 2011-6-6 08:17



    我要 keyboard 同 runcore SSD.

TOP

我想要部壞機,用來學習拆機及學習維修研究之用,請問乜嘢價?

TOP