為我的機箱換上新裝

IMG_0574.jpg
由CoolerMaster推出的BC 120 LED FAN
共有白、紅、緣色選擇, 而我選擇的是白色

IMG_0575.jpg
漢科代理提供一年保養

IMG_0578.jpg
IMG_0579.jpg
IMG_0577.jpg
IMG_0576.jpg
是一把12CM風扇, 風扇轉速1200RPM,風流量44.6CFM
Sleeve Bering, 聲噪大約是 21dBA, 風扇壽命可展達30,000小時,
用的是3Pin供電接口, 另外有個大4Pin的轉插

IMG_0523.jpg
IMG_0524.jpg
我機箱原本用的也是CoolerMaster的風扇, 由於用透明側板, 所以想換返個靚仔d GE俾佢

IMG_0525.jpg
IMG_0528.jpg
熄燈後超級靚
多謝觀看!

師兄機箱尾做乜唔加多把風扇呀

TOP

加?把風扇?
放"散熱特區"會唔會啱d?

TOP

師兄要執線WOR

TOP

請問呢款幾錢??

TOP

我都有把,係CM箱送的,好耐用,我用左最少有3-4年,而家依舊無事.所以唔好睇少CM D sleeve bearing fan.

TOP

本帖最後由 sai_cc 於 2011-5-8 15:42 編輯
請問呢款幾錢??
acq 發表於 2011-5-6 17:16

$78 蚊
用落幾靜同埋幾光幾靚
不過夜晚有少少「殘」眼
好彩我會熄機訓

TOP

加?把風扇?
放"散熱特區"會唔會啱d?
kakui 發表於 2011-5-5 18:57

其實我有諗過係咪應該出係果邊...

TOP

$78 蚊
用落幾靜同埋幾光幾靚
不過夜晚有少少「殘」眼
好彩我會熄機訓 ...
sai_cc 發表於 2011-5-8 15:40


So expensive ar, where do you buying????

TOP

$78 蚊
用落幾靜同埋幾光幾靚
不過夜晚有少少「殘」眼
好彩我會熄機訓 ...
sai_cc 發表於 2011-5-8 15:40



    我份人鍾意風多過靜,所以.....
$78我會買把XTRAFLO算數

TOP