eeepc 900 未能開機

部900 無端端今日開唔到機, 早兩日都仲好地地, 各位ching 有冇類似情況可以點救部機呢? 家陣係連bios 都load 唔到呀, 有冇得類似hard reset 之類呢?
thxthx

通電無畫面定點?

TOP

回復 2# misc2000

係呀, 電冇問題係冇畫面, 連bios 都load 唔到...

TOP

部900 無端端今日開唔到機, 早兩日都仲好地地, 各位ching 有冇類似情況可以點救部機呢? 家陣係連bios 都loa ...
fck_8113 發表於 2011-4-20 19:38


參考:http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3

TOP