本帖最後由 motang 於 2012-11-4 22:46 編輯
新增:
緊急. UPDATE VGA DRIVER!!! p.61 #607
WIN 7 平板優化技術.
w500 加速指引 (英文參考版) p.38 #377
ICONIA TAB W500 皮套見参!!! p.36 #351
一個月用後感 - 與w500有「關」の私人部落格 p.26 #251
收集win7 tablet相關的有用軟件 (不定期update) - p.14 #131
神の保護貼, 切割敢死團!! p.17 #161
screen size: 25.5 cm x 16.0 cm, body size: 275 x 190 x 15.95
HDMI 駁電視 玩ZOMBIES睇MOVIES
解決Firefox 4.0 zoom in-out 功能用唔倒 P.9 #84
補品篇 - p.2 #12
使用技巧篇 - p.11 #101
官方客戶服務, 維修中心 - p.9 #81
-------------------------------------------------------------------------------
一直都等緊高解象WINDOWS 平板, 差的就買左富士萊F979.或者係翅膀本2代.
好在俾我見倒ACER ICONIA.
本來以為香港會跟台灣8.4見街.原來香港四月頭已派街.
最初係電腦雜誌見倒鬚0有售, 於是去問一問, 知道新野都係賣LIST架啦. 點知佢乜都唔舍得送, 於是乎咪等下LOR.
不過, 佢又好似唔怕XOOM同變形金鋼 (可能唔同MKT)又怕的RAM價係咁升.
所以終於係上星期五入手.
係係百老入既. $5003 送 4G 手指同 1隻MOUSE (本來係ACER 14吋NOTEBOOK袋, 不過要MOUSE唔要袋, 大家都知乜野事)
點解要俾多$5?因為SALES話咁先可以做18個月分期喎.
俾左錢, 順口同個SALES八一八呢部的行情,
原來部機已經返左一個星期, 第一水100部已經賣哂, 呢批係第二水, 真係估唔到好多人都想要WINDOW BASED TABLET. 定係攞上祖國炒 , 不過有人陪總係好事.
-------------------------------------------------------------------------------
開箱後. 可以見倒既材料係:
一部tab
一個keyboard連mouse既docking
一個火牛
一套碟同說明
先講講的parts先.
A. DOCKING
未買機之前, 覺得個個docking係多餘既.
因為用平板多數係出街or手攜用, 輕得就輕, 唔會想帶咁多野.
而見倒實物, 更有以下感覺:
1. 重, 個docking可以同個tab合體. 但係個tab本身都已1kg. 加埋個base起碼1.5kg.
重過部netbook 仔 10.1 acer aspire one, 拍得住部fujitsu 12" notebook.
所以, 唔好諗住可以一齊出街.
2. 接口少, 個docking係keyboard同mouse一齊既, 但係只有2個usb. 同一個lan port.
杯具係 個tab個2個usb都係係機底, 結合之後, 就係冇多冇少, 只係2個usb port. 唔多夠用.
3. 只有一個angle, 褶唔埋, 呢個唔係好方便, angle唔係問題, 但係合體之後唔可以褶埋攞走.
而且老婆有次以為褶得, 個docking差的就咁升仙...
4. 佢用磁力同一個扣仔將個docking同tab合埋攞走. 令人懷疑究竟會唔會唔記得扣而攞攞下會分體.
5. 頭重尾輕, 唔好係個docking下面放墊板之類, 因為個docking靠腳膠咬住張枱, 如果唔係, tab重docking輕, 個tab就會自動向後訓覺.
6. Acer FineTrack 即係好似thinkpad個 mouse pointer. 嗰2個mouse左右鍵太近spacebar. 新手成日錯手按左spacebar. 單撈緊嘢就杯具...
不過, 個docking的確係用料甚好, 無論係外觀定用手感都一流. 有齊keyboard, mouse.
所以, 結論係...
個docking只會放係屋企, 連住lan線用.
希望有齋tab版可以平到$4200啦
B. 火牛
SIZE: 係一張信用咭既長度, 3/4高度, 1毫子厚度, 相當輕巧.
會唔會係將來既趨勢? 個三腳頭可以同個牛身分離, 即係轉個二腳頭就變2腳牛, 可以方便TRAVEL唔駛帶咁多轉插. 但係跟機只有三腳頭冇二腳頭喎? 即係留條線賺多你一筆PARTS錢啦...
細節: 佢個綑線用既魔術貼係用新料, 唔似毛毛鈎鈎魔術貼咁會痴毛線, 而且可以雙面用, 非常方便, 一讚!!
補充: 原來佢個三腳頭除左可以分體, 重可以轉方向喎. DELTA 台達出品, 強!
C. 碟同說明
佢好醒目咁將所有碟同說明PACK埋封埋膠. 好似話俾你聽:「你唔駛理我, 將我一叠咁放係冷宮就OK.」
我好尊重佢既決定...
-------------------------------------------------------------------------------
-- 主角 --
~~ THE TAB, ICONIA TAB W500 ~~
重量 0.97克, MON大細 10.1", 可視角度, 厚度....
呢堆SPEC大家去各大WEB都有好詳細介紹.
補多個官網http://www.acer.com.hk/ac/zh/TW/content/model/LE.RK602.056
呢度只係講.... 「實況」
比重
比IPAD大, 重 (廢話), 比10寸NETBOOK 大 (長闊), 輕 (注意)
上手係會感到佢幾重. 如果單手楂既話會好快攰.
開機
開機到用倒要1分鐘多的. (呢度真係希望有高人指點點可以BOOT得快的. 好似幫人TUNE車咁TUNE機.)
http://www.youtube.com/watch?v=R92GuqUmNOY
條片中見倒入左windows之後, 同時間load緊bumptop同excel. 直到excel用倒計
可視角度 (自己體驗~)
WINDOWS 體驗指數
電池
出廠時已經叉滿 (唔會係俾人用過, 唔好嚇我~) 之後做左幾次放乾叉滿, 正式既續航能力係 4小時58分鐘
(有機會會TRY 放1080P片既續航), 佢CLAIM既6小時相信係用WIN7既省電MODE.
叉電時間
叉一小時約回復25%電力, 整個叉電時間差不多要五小時.
32G SSD
CHECK 到係 SANDISK 既出品, 形號係SanDisk SSD P4 32GB ATA Device. READ ~100m/s. 好快!!
不過WIN 7 同佢的SOFTWARE 要左 十幾G. 裝埋MICROSOFT OFFICE同的防病毒呀, PLAYER等, 剩番15G
補充:呢個圖已經入左好多無謂野, 大家唔好俾佢誤導. CHING話WIN7只要5G, ACER個金輪就唔知要多幾G.
因為佢係用GHOST既方法係第一次開機時裝哂WIN7同ACER APP冇OPTION話可以唔裝的乜. BRO.可以試下自己DEL的冇用既野.唔駛用咁多SSD SPACE.
** 有冇人可以話我知, WIN7最少要有幾多G先可以運作正常呢?? **
超靜
SSD既好處, 運作中聽唔倒有聲, 除左喇叭. 奇怪係貼近散熱口都唔覺有聲, 莫非連風扇都冇?????
散熱
如果冇風扇, 部機咪會發燒?? 但係插係DOCKING煲5小時都係輕微熱.
注意係插DOCKING. 如果係放係布上面, 溫度會升得好快, 呢個係因為佢用整個金屬背版做散熱既關係.
所以插係度冇問題, 放係枱冇問題, 但係放係大脾, 用套時就要小心熱力.
直睇橫睇
唔知由直睇轉橫睇係唔係叫G-SENSOR. ICONIA 係可以直轉橫, 橫轉直的. 而且可以鎖機, 不過流暢度遠遠不及IPAD
大家可以睇睇 ICONIA VS IPAD http://www.youtube.com/watch?v=kXjvMexSfuo
呢條片係自拍 http://www.youtube.com/watch?v=upwUivUVp9c
補充: G-SENSOR 原名係 Gyroscope 中譯陀螺儀. http://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%99%80%E8%9E%BA%E5%84%80
iconia A500 是標準配置, 但係W500有冇呢? 真係唔多清楚...
MULTI-TOUCH
係四點, 冇錯. 去小畫家抓條血痕你睇~~
下面條片係好多人都話LAG既I.E. 放大縮小功能. FIREFOX 唔知點解我試唔倒呢個功能 ....
http://www.youtube.com/watch?v=U4qUCtw9lFI
遊樂場
多左的上海呀, 吹船仔呀, 4 PTS TOUCH既堆波子呀咁LOR.
鏡頭
就算可有可無既野. 都覺得佢既規格實在太弱. A500 都去到 500萬後 200萬前. 佢重停留係 前後130萬像.
影個時有弱弱既一閃. 或者, 平板既目的就唔係用黎影相.....
播片
上youtube睇 1080p 勉強啦, 720p以下冇問題.
用firefox係youtube度load 1080p 細window 之後大window 之後full screen
http://www.youtube.com/watch?v=oV6x9OGuSDA
同一條片 load 720p
http://www.youtube.com/watch?v=YsgQ8VfTtq0
用kmplayer播rmvb好順, cpu 60% usage. 續航未知.
HDMI
大家睇睇, 部電視只係出倒720p. 玩zombie非常之靚.
另外, HDMI接32吋電視, 用來播720p的電影的效果, 請看此片.
http://www.youtube.com/watch?v=9yC-_tH2W7k
補充: 呢個HDMI支援 HDCP 即係至少有480p既高畫質保證.
想知多的請睇 http://zh.wikipedia.org/wiki/HDCP
http://www.chimei.com.tw/feature-detail.asp?tech_id=38
解像度
1280 X 800 =10.1" 係買佢既原因之一. 之前用NETBOOK 得 1024 X 600, 好多SOFTWARE出唔倒FULL SCREEN. 要ROLL黎ROLL去好麻煩. 而家鬆哂
USB PORT
得2個... 應該係2.0啦. 不過設計全部係底, 要小心插穿肚...
WINDOWS 7 LICENCE -
呢個係 LICENCE KEY. 竟然係入SD CARD既位置發現佢.
為左入SD CARD. 拉左出黎. 大家最好唔好亂試!!:curse:
-------------------------------------------------------------------------------
補品篇 - 請移玉步去 p.2 #12
之前做左少少硬件功課. 俾大家參考一下:
CPU BENCHMARK
AMD Sempron 3800+ 466
AMD Athlon XP 2900+ 465
AMD Athlon 64 2800+ 464
AMD C-50 463<-- ICONIA
AMD Athlon XP 2800+ 462
Intel Pentium M 1.80GHz 462
Intel Atom Z530 @ 1.60GHz 298<-- 富士萊F979
Intel Atom N455 @ 1.66GHz 315<-- Viewpad 10
Intel Atom N450 @ 1.66GHz 319
GPU
Radeon HD 6310 203
GeForce4 Ti 4200 203
GeForce 210 202
Intel G45/G43 Express Chipset201
Quadro NVS 420 201
Radeon HD 6250 199 <-- ICONIA
Quadro NVS 450 199
GeForce4 Ti 4200 with AGP8X 199
MOBILITY RADEON X700 198
RADEON 8500 197
source: http://www.cpubenchmark.net
補多一條LINKS 對時下流行WIN 7 平板所用既CPU 比較..
http://www.netbookreports.com/20 ... -vs-n550-dual-core/ |