請問 點咁多用3d mark 06?

點解吾用3dmark2011?

跑唔同的DX , 有D卡係DX11勁但係DX9 , 10個D唔勁 , 有D就DX 9 , 10勁但11唔緊
如果D人測試卡...要做多多方面測試就理論上會跑06 , vantage 同11
深入D就加埋Game test

TOP

哦 我重似為2011要求太高所以無入用

TOP

哦 我重似為2011要求太高所以無入用
左介馬 發表於 2011-2-10 18:31



    2011要支援到DX11的卡先跑到~~我由佢出到依家都無測試過DX11的卡 我都唔知咩樣的

TOP

其實最重要原因,大部分GAME 都係DX9

TOP

3d mark 11 我跑得6100分><

TOP

3DMark 11 要
Window 7 / Vista + DX11 卡
唔係個個都有

TOP

3dmk 06較普及

TOP

DX11 卡  才能跑才是最大問題...
多數也是用DX10的卡多, 遊戲最高也只支持DX10.1 左右.

TOP

我諗EPC在座好多用戶都係用緊XP

TOP