回復 momo4321
我未RESCAN 之前D台係齊,全部都睇到,咁即係SCAN 同訊號有關? 有冇得手動較台? ...
chunyiu0 發表於 2010-12-6 21:11 
其實,我相信你某條頻道既訊在懸崖邊緣,即係在得與唔得之間,而訊號就好似血壓咁樣,時高時低,但只要在門檻範圍,都可以SCAN度。你而家SCAN唔到絕對同此有關。
我以前都經常有此情況,所以我好怕RESCAN,有時要SCAN幾日先齊晒,免得過就唔搞,因為冇其他台尚可,冇左舊四台,老豆老媽子實劏左我。近一年多來,可能我地呢邊發射站訊號已穩定晒,已再冇咁既情況發生了。(一樣用舊天線、舊放大器)
相信你情況並非太差,只有換下線、接口、加放大器。 |