Yin92 當前離線
ROG Killer
進階會員
VADER 當前離線
大獨裁者
特級會員
TOP
少帥B 當前離線
中級會員
新板已經全無ide...其實做itx係咪會易左??? VADER 發表於 2010-11-7 13:04
itx不嬲都係得pci-e架啦,唔係咩 Yin92 發表於 2010-11-7 13:06
我意思是...板上的零件小左....做itx板會唔會易左..... VADER 發表於 2010-11-7 13:11
遊俠 當前離線
louc 當前離線
同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置... 遊俠 發表於 2010-11-7 13:54
塊板右上藍色果舊野係咩來的? louc 發表於 2010-11-7 13:58