GTX460 1GB => HD6850/HD6870 ??

死人 AMD......改左名叫 AMD Radeon HD 出 6 系之後
效能又唔錯 , 慳電做得好
整到我心思思想換走張 GTX460 1GB ( 好明顯 , 效能差唔多 換黎根本無意思的)
我只係想整翻正統 3A 系統

我知 99% 要補錢換了
但係 我想找 紅色 PCB ( 黑色都得) 既 , 最好係 BBA (個人喜好)
唔知有無好介紹呢

一. 6850無BBA, 只有6870 係BBA
二, 自5000 series之後, BBA唔再係紅色

TOP

一. 6850無BBA, 只有6870 係BBA
二, 自5000 series之後, BBA唔再係紅色
實頭 發表於 5-11-2010 07:56 PM


1. HD6850 其實一直都吼緊.....
$1499 真係引死我了.......賣鬼左張 GTX460 1GB 同手頭粒 1055T 夠填數

2. 黑色 PCB 都殺

TOP

1. HD6850 其實一直都吼緊.....
$1499 真係引死我了.......賣鬼左張 GTX460 1GB 同手頭粒 1055T 夠填數 : ...
dom 發表於 2010-11-5 19:58



    6870幫到你

TOP

6870幫到你
實頭 發表於 5-11-2010 07:59 PM


HD6870 我見到實物很長的
不過唔知我張 GTX460 1GB 長d 定佢長d 了

怕塞唔落部機 個陣就真係喊都無謂

TOP

HD6870 我見到實物很長的
不過唔知我張 GTX460 1GB 長d 定佢長d 了

怕塞唔落部機 個陣就真係喊都無 ...
dom 發表於 2010-11-5 20:03


肯定6870張d
6870係5870 size

TOP

本帖最後由 AT88 於 2010-11-5 20:19 編輯
死人 AMD......改左名叫 AMD Radeon HD 出 6 系之後
效能又唔錯 , 慳電做得好
整到我心思思想換走張 GTX460 ...
dom 發表於 2010-11-5 19:52


460 (現有) + 6850 or 6870 ok 嗎?

3A 系統 = Perfect?

TOP

460 (現有) + 6850 or 6870 ok 嗎?

3A 系統 = Perfect?
AT88 發表於 5-11-2010 08:17 PM


插唔落
無位插咁多卡

TOP

等睇開箱
岩岩玩007 發覺又幾好玩喎

TOP

插唔落
無位插咁多卡
dom 發表於 2010-11-5 21:24


原來係咁, 而家放左460, 之後再買6870 la

TOP