4GB DDR3 跌破600

前幾日行黃金,經過地庫中x田,口多多入去問Kingston 4gb ddr3 1333幾錢,個sales哥哥查完機後答630,聽完後即俾錢買左一條
係俾錢果陣見到有張紙貼係收銀果度,原來全部係4gb ddr3 ram價(都好很隱蔽),原來另一隻牌子aexea已經賣緊595
其他牌子好似adata同corsair都係610~620. . . .
來緊D 4gb ram應該全部below$600
btw, 宜家屋企2條4GB 行dual channel真係好爽, vm+photoshop真係一流

咁Kingston好D..

TOP

回復 2# YANG
kingston係好用,所以我先買
其實高登D ram價真係差好遠,我係地面另一間舖頭見到同一款ram要賣730

TOP

暫時同之前個價唔係差得太遠 樓主唔洗咁急住wor 底過$550我先會考慮買返對後備

TOP

TEAM  4GB DDR3 1333 550~~

TOP

回復 1# jamesjackxie


    GOOD   ram下趺  對我地黎講係好事

TOP

TEAM  4GB DDR3 1333 550~~
矇下矇下 發表於 2010-10-16 21:43

咁平冇留意呢隻牌子

TOP

Kingston 2GB DDR3 1333


今日原來台灣急跌到$213:funk::funk::funk:

TOP

回復 8# k-car
香港一向遲人一拍

TOP

回復  k-car
香港一向遲人一拍
jamesjackxie 發表於 2010-10-16 22:33

一拍????
點止一拍呀!

TOP