[removed]

本帖最後由 alexngai 於 2020-3-24 18:14 編輯

[removed]

回復 1# alexngai
簡單,邊張新買邊張

TOP

我個人會選N,  因為driver方面放心d

TOP

N x2 因為沒有煩人的VPU重置

TOP

Nvidia x3

TOP

Nvidia x4

TOP

邊張保養長買邊張

TOP

Nvidia x6

TOP

其實咁多人支持N記
可唔可以講埋原因呢

TOP

其實咁多人支持N記
可唔可以講埋原因呢
7T. 發表於 2010-7-31 23:09

希望唔好俾人話我係N打手 = =
不過自從遇到ATI driver問題,
(XP不能裝10.6話咩封包錯誤,
試過幾次裝完新driver未重新開機就hand機...等等)
就有D反感

雖然都唔係話NV driver完美好多,
但係我用真係少問題D...

同埋題外話NV PhysX先係最吸引我,
點解樓主不包括

題外話x2: 但ATI性價好似好D就選左HD4850
其實果時想買9800GT, 但見到HD4850.................

TOP