其實咁多人支持N記
可唔可以講埋原因呢
7T. 發表於 2010-7-31 23:09 
希望唔好俾人話我係N打手 = =
不過自從遇到ATI driver問題,
(XP不能裝10.6話咩封包錯誤,
試過幾次裝完新driver未重新開機就hand機...等等)
就有D反感
雖然都唔係話NV driver完美好多,
但係我用真係少問題D...
同埋題外話NV PhysX先係最吸引我,
點解樓主不包括
題外話x2: 但ATI性價好似好D就選左HD4850 
其實果時想買9800GT, 但見到HD4850................. |