[StarCraft II - 星海爭霸 2] 集中討論區

本帖最後由 dom 於 2010-8-13 14:43 編輯

等了 Blizzard (暴雪) 十年 , StarCraft 世界故事既新一頁  
今日就會開展了
官方網站 http://tw.blizzard.com/zh-tw/games/sc2/

買左既朋友可以係呢個post 分享一下
歡迎分享  

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1437449
由 SamuelNSH 版友提供的分享
Starcraft II Protoss 新手教程 (新增第四段片)

#1
遊戲截圖 (Cap 圖)
Added 少量 Cap 圖!

#2
遊戲流暢度統計
- 請問是用什麼系統配備玩 ??
(請盡量附上  解像度 , AA/AF 設定 , 如有安裝的 Driver 版本更好)
- 請問一般操作情況下流暢嗎?
- 大戰畫面 ( > 20 units ) 時畫面流暢嗎?

e.g. : 例子
Config :
用 AMD Phenom II X6 1090T , 4GB DDR3-2000 , GTX460  1GB 顯卡 (Forceware 2xx.xx)
Windows 7 32bit , 8x AA , 8x AF 1280 x 1024 全高
平均有 xx fps , 大戰會疾疾地 跌到 x fps

-dom
AMD Phenom II X4 955BE @ 3.6GHz
2GB DDR2-800
GTX460 1GB  *(Forceware 258.96)
Windows 7 32bit
Story mode :  1280 x 1024 Medium 平均 可keep 到 70-80fps


#3
Battle.net Online EPC 同盟對戰用戶名單
- 歡迎加名
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

本帖最後由 aesopu54440 於 2010-8-9 00:49 編輯

amd 965 be
c3f
9800gtx+
ddr3-1333

1920x1200 高, 全超高
冇lag的情況

更新超過150單位隱型時會感lag.

TOP

想玩台灣公測O既..要個BATTLE.NET ACCOUNT 係填左台灣...
如果一開始填左香港應該要再開一個..

TOP

留位, 等緊買digital copy, 但TW Server仲未得...

TOP

台灣
ID: Mirage
code:156

TOP

個公測要點先入到?

我有 bnet account. 佢又話要 sc2 角色.
唔知想點

TOP

id:hkepcfung
code:twfung

TOP

我想問ladder有幾多個小組?

TOP

留位, 等緊買digital copy, 但TW Server仲未得...
JackWu 發表於 2010-7-27 02:06



    尋晚已經玩到la,重新註冊一次啦

TOP

留位.

等梗隻US版到.

TOP