kinchi 當前離線
進階會員
snaker 當前離線
中級會員
TOP
adrianmak 當前離線
路人甲
Banned
laputafish 當前離線
chan2004 當前離線
數碼初心者
chunyin2003 當前離線
深水步區, 我用室內天線, 收無線高清台唔錯. 但亞視高清台就經常起格. ... laputafish 發表於 8-7-2010 12:21
help6288 當前離線
itsd 當前離線
yeeyee2004 當前離線
max918 當前離線
#AlwaysWithIIIZONE
我粉嶺都係 收得最差就係ATV PS TVB旁述正,不過要自己較延遲 chunyin2003 發表於 2010-7-8 14:01