seevhs 當前離線
進階會員
atvs 當前離線
中級會員
TOP
pp5678f 當前離線
會否因為高清所佔的bandwith比較多,而轉4:3啊...(我估) pp5678f 發表於 2010-7-4 15:45
正宗球迷 當前離線
Puff 當前離線
佢部新cisco解碼器,睇非高清台,係用色差出?定RCA? 出唔出到16:9? 正宗球迷 發表於 2010-7-5 01:27
royceko 當前離線
初級會員
o_my_god 當前離線
用咩出都得,講完。 出唔出到 16:9 係睇有線出街訊號同機頂盒既 features。 大部份 Set-top box 都可以將 ... Puff 發表於 2010-7-5 01:40
KAgaMi 當前離線
Arting 當前離線