卑鄙的Cable TV

本帖最後由 seevhs 於 2010-7-4 15:23 編輯

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=14201916

球迷黃先生為有線電視標清台客戶,自世界盃於 6月 11日開鑼,他分別從有線 61台及 63台收看直播,發現初期以 16:9制式播放,但一個多星期後卻改用 4:3畫面,他不滿地說:「好多市民已經換咗闊螢幕電視機,更改制式令畫面左右多咗兩條黑邊,睇落唔舒服,唔明白有線點解要改,係咪想逼客加錢睇高清 16:9頻道?」

確定 4:3制式較佳
此外,有線為兩家免費電視台提供訊號,直播世盃四場重要賽事,有讀者批評免費電視台直播揭幕戰只提供 4:3畫面,希望餘下三場賽事(包括兩場準決賽及一場決賽,分別 7月 7日、 8日及 12日凌晨舉行)能提供 16:9畫面。
有線電視表示,客戶反映畫面質素的意見,該公司反覆測試後,確定 4:3制式較佳,故自 6月 20日起,有線 61台及 63台改用 4:3畫面直播世盃球賽;至於提供予兩家免費電視台的畫面,屬有線第 1台訊號,該台目前只提供 4:3畫面。檔案編號: 0621007


咁嘅藉口都講得出, 當啲清費者係白痴:curse:
以後再冇波睇都會杯葛Cable TV

如果正苦明年發個免費牌比爛攤Cable係准佢用4:3畫面模擬訊號廣播,無迫爛攤Cable最低標準都要用DMB-TH AC3 H264 1920x1080i50廣播,個新免費台簡直等同無發過!

TOP

會否因為高清所佔的bandwith比較多,而轉4:3啊...(我估)

TOP

會否因為高清所佔的bandwith比較多,而轉4:3啊...(我估)
pp5678f 發表於 2010-7-4 15:45


當然唔係啦, 否則一開始點能播16:9(標淸 - 普通頻道),
其實播乜格式係睇個製作嘅source -- 4:3, 16:9, 高清等等...
bandwidth係佢地自己調較assign俾每一頻道...
所以你自要諗諗, 今時今日俾成$290蚊睇佢啲連標清質素都冇嘅頻道
如你要睇16 : 9(E+已係基本嘅普通嘅要求)擺明係明屈你加錢睇高清(now 都係)...

TOP

佢部新cisco解碼器,睇非高清台,係用色差出?定RCA?
出唔出到16:9?

TOP

佢部新cisco解碼器,睇非高清台,係用色差出?定RCA?
出唔出到16:9?
正宗球迷 發表於 2010-7-5 01:27

用咩出都得,講完。

出唔出到 16:9 係睇有線出街訊號同機頂盒既 features。
大部份 Set-top box 都可以將 4:3 拉長到 16:9 再出電視。

TOP

TOP

用咩出都得,講完。

出唔出到 16:9 係睇有線出街訊號同機頂盒既 features。
大部份 Set-top box 都可以將 ...
Puff 發表於 2010-7-5 01:40

另外,有某部Cable TV STB 能夠以S-Video 輸出,就係衛星版高清解碼器 Z98DVB-S
是Cable 1993年開台以來第一台能夠用 S-video 輸出的解碼器

此外,消息指有線會推出內置HDD錄影功能的有線專用高清解碼器,並且正進行測試

TOP

本帖最後由 KAgaMi 於 2010-7-6 00:20 編輯

#2 唔使咁勞氣卦XD
#3 從頭到尾都係標清,佢播咩畫面都係720*576,頻寬assign幾多無變的話從頭到尾頻寬都是一樣的,當然你可以同我argue佢之前上下兩條黑邊,但是上下兩條黑邊頻寬反而是比較低的,因為在壓縮的時候呢兩舊上下黑邊都以壓成幾多乘以幾多ge黑邊一句就OK(=>參考計算機科學的書籍),所以在720*576的情況下,16:9頻寬反而是比較低的

而其實Cable話測試咩咩,其實根本無測試的需要
現時所有的體育比賽拍攝都是就住4:3播ge,斬左兩邊其實對完整性影響不太
只係話一個「完整性」的問題 <-所以就住呢句,有測試的必要嗎,「測試」只是騙外面不知道的人而已,即係話比你聽「我有做野ga」,但其實係無

Cable呢次真係吃力不討好,要知道而家佢節目原本係16:9做出黎,16:9播ge
而家要就住4:3,但節目仍然係16:9製作,即係話攝影師就會好頭痛

其實一個好的做法是變成2條Channel
一條4:3 side cut,一條標清16:9
最多HD要加錢就OK啦

而最好的做法是從技術面入手,好似BS放送在訊號包括一個畫面比例的訊息
http://ja.wikipedia.org/wiki/画角情報_(テレビ放送)
BS放送的特點在於經過適當的設定,只要解碼器接上4:3電視機
解碼器就會根據電視訊號裏面包含的訊息+你自己要求的設定
解碼器就會比你想要睇到ge野比電視機,咁你就睇到想要ge野

例一:你想看盡量大的畫面
當遇到就住4:3或是4:3製作,解碼器自動cut走2邊
遇到16:9=>自動轉成16:9

例二:你想看盡量多的畫面
當遇到16:9製作,包括就住4:3=>自動轉成16:9
只是4:3畫面,解碼器自動cut走2邊

所以與其說它當消費者白痴,倒不如說當日沒採用/制定一個好的電視規格吧

TOP

其實轉左4:3真係好左
之前係4:3中加上下黑邊做16:9
人細d字又難睇真係睇到想死
而家變番4:3起碼大粒番d先
仲係堅持16:9的人咪自己chop番上下邊睇

TOP