安田千六 當前離線
中級會員
wgpoon 當前離線
進階會員
TOP
FTTH 最少都叫光纖入屋... 唔洗拉線? 除非本來已經用緊.... wgpoon 發表於 2010-5-7 17:40
之前BB100佢已經拉光纖入屋,所以唔駛再拉,師傅都唔駛黎。 如果又要師傅黎攪一輪,我就未必肯裝喇。 ... 安田千六 發表於 2010-5-7 17:42