[開箱] [更新],出張5870玩,今日成績 985

本帖最後由 skhhin 於 2010-4-27 17:25 編輯

UPDATE
985我已經加盡左電...睇來都係5870應該都係咁多到, 跑分一定係I記玩晒LOL



原本打算玩 5770 CF
之後又見MSI 5830 $1580 想玩CF
最後決定買張MSI 5870 $2880
咁個Sales 拎左出來之後, 個人見個盒唔係好靚仔 好似開過咁
最後轉買張 gigabyte 5870 $3050入手, 等日後5870平時買多用先玩CF
原本都有考慮買 GTX470
不過見玩開AMD 就支持番ATI (其實係因為塊版唔SUPPORT SLI -.- ) 呃自己

點解係01CHING唔好呢, 因為佢好毒....
其實5830 CF就一定勁架啦, 不過我又覺得佢唔夠長XD 心理病..







試下好唔好超先-.-
岩試850 上 900 唔係好WORK 再試試=.=


超上900, 多果少少分, 有限制...ccc


930


960 , 應該仲有得上 960後D分叫做有D料到啦, 睇來都係I記先可以屈分

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

禁開過你都要左呀?..同佢講轉個張哪:curse:

TOP

禁開過你都要左呀?..同佢講轉個張哪
HEBEHEI 發表於 2010-4-25 21:07

所以我轉左張 GIGABYTE @@"

TOP

msi FROM COMEDX?
goforit 發表於 2010-4-25 21:02

唔通你係果度做@@? 定係??

TOP

回復 1# skhhin


    我買尼張果時要$3290,ching你買尼張幾?

TOP

回復  skhhin


    我買尼張果時要$3290,ching你買尼張幾?
s121687326 發表於 2010-4-25 21:34

$3050

TOP

回復 7# skhhin

請問ching會吾會出測試report,若果有3DM 06約多少分?

TOP

回復  skhhin

請問ching會吾會出測試report,若果有3DM 06約多少分?
s121687326 發表於 2010-4-25 21:46

夜少少OR聽日先出到=.=

TOP

終於等到師兄出手, 恭喜哂! 好彩你買GA, 甩手都值錢D

TOP