[求助] Windows 7 出4聲道

我是駁TV的,咁係插後置聲道個位輪出去TV的

XP的時候,只要係控制台SET做4聲道,所有程式都可以OUTPUT4聲道(即係TV)

但換左WIN7後,就唔得 ,喇叭TEST無問題的,請問如何解決

thanks

咁樣唔得?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

先Thanks,其實已經咁SET左,不過只能係右邊按測試時出到(後聲道)聲

其他如KMPLAYER無(後聲道)聲出

TOP