ASUS Eee PC 架機好用嗎 耐用嗎?

本帖最後由 simon6197 於 2010-3-27 19:45 編輯

想問下各位使用 Asus e pc 架 C Hing
呢個牌字 耐唔耐用  易唔易壞?
我知呢d 野要睇手氣  但都想收集下意見 作下統計 THX

回復 1# simon6197


我架EEEPC 900由初出用到依家都好襟用,我去親旅行都帶埋佢去,因為用SSD,點碰點撞都冇事。係嚿電開始老化,考慮買多嚿副廠10400大電用嚟喺屋企聽DAC入HI-FI。

TOP

參考下呢個外國forum:

forum.eeeuser.com

TOP

UP~UP~UP~

TOP

901使用中, 非常滿意! 去旅行一定帶住.
只係成日諗住換部mon大d既...

TOP

701 都無咩事~~ ^_^

TOP

用緊900行win7,覺得開始有d力不從心...

TOP

我用緊1005PE十分好. 電用到6-7小時, 上網,寫Program行virtualbox...

TOP

701唔錯,朋友有次唔小心成部掉落地,之後開返機睇都冇事,個mon都冇爛
可以係掉既角度問題瓜,各位c hing唔好有意地去試咁掉法
而且細細部出街都幾方便

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP