ben20034 當前離線
進階會員
糖滷鴨 當前離線
TOP
tkop 當前離線
xZeroG 當前離線
因為超貧,所以超頻。
中級會員
楓仁 當前離線
430 打X機!
特級會員
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
話時話我呢部都好似無 用左大半年都唔知 楓仁 發表於 2010-1-24 11:37
edo963 當前離線
聽聞某些底板咇一聲代表正常, 有啲咇一聲代表有事 edo963 發表於 2010-1-24 11:52
不同的咇聲代表不同的情況 不出聲代表開不到機,比較可能的情況是牛不夠力 ... 糖滷鴨 發表於 2010-1-24 12:01
個牛用左兩年,一直都無咩問題,係近排先開始有問題,但係個電源燈係著,有可能係唔夠力嗎?? ... ben20034 發表於 2010-1-24 12:28