[無線]節目完結時個logo

原來由今年開始無線節目完結個logo句「電視廣播有限公司」o既字體換左做標楷體
尋日睇激優一族時以為自己睇錯
到蔡瀾個節目做完o個時睇多次先知原來真係換換左做標楷體:

原帖由 ToyotaAE86 於 2010-1-3 21:10 發表
原來由今年開始無線節目完結個logo句「電視廣播有限公司」o既字體換左做標楷體
尋日睇激優一族時以為自己睇錯
到蔡瀾個節目做完o個時睇多次先知原來真係換換左做標楷體:

早於那兩個除夕倒數節目已經更改。

TOP

某台將自己個台名既字體改做新特黑體,
以為已經係最衰喇,點知竟然有個台用標楷體SHOW台名

TOP

好肉酸呀...救命~!

TOP

好似新聞部冇事


剛剛第一次見....真係

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2010-1-4 17:51 編輯 ]

TOP

原帖由 hkaiw 於 2010-1-3 21:26 發表

早於那兩個除夕倒數節目已經更改。

年份係MMX定係MMIX?

原帖由 bluesky_nky 於 2010-1-3 23:38 發表
某台將自己個台名既字體改做新特黑體,
以為已經係最衰喇,點知竟然有個台用標楷體SHOW台名

新特黑體都算過得去...
但係標楷體就一d時代感都無

原帖由 rickycheng78 於 2010-1-4 17:48 發表
好似新聞部冇事

新聞部不嬲都獨立處理...

TOP

原帖由 ToyotaAE86 於 2010-1-4 17:59 發表
年份係MMX定係MMIX?

當然是MMX,因為奧海城那個節目於播放新聞前是沒有出製作年份字幕。

TOP

無線好像每年也會小改一下節目完結的標誌…

順帶一提,
今天發現有線四個頻道,
包括財經資訊台、重點新聞台、新聞台及直播新聞台,
左上角的頻道識別更改了字體,
字體是從前新聞一、二台的那種。

TOP

整個大圖版
做乜TVB咁睇唔開啊.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 9# 的帖子


可能咁樣會有霸氣D

TOP