ToyotaAE86 當前在線
中級會員
hkaiw 當前在線
進階會員
原帖由 ToyotaAE86 於 2010-1-3 21:10 發表 原來由今年開始無線節目完結個logo句「電視廣播有限公司」o既字體換左做標楷體 尋日睇激優一族時以為自己睇錯 到蔡瀾個節目做完o個時睇多次先知原來真係換換左做標楷體:
TOP
bluesky_nky 當前離線
初級會員
lck036a18 當前離線
rickycheng78 當前離線
原帖由 hkaiw 於 2010-1-3 21:26 發表 早於那兩個除夕倒數節目已經更改。
原帖由 bluesky_nky 於 2010-1-3 23:38 發表 某台將自己個台名既字體改做新特黑體, 以為已經係最衰喇,點知竟然有個台用標楷體SHOW台名
原帖由 rickycheng78 於 2010-1-4 17:48 發表 好似新聞部冇事
原帖由 ToyotaAE86 於 2010-1-4 17:59 發表 年份係MMX定係MMIX?
48x 當前離線
aarv 當前離線
kookinwa20 當前離線
Banned Post