聯力 Lian Li B25F 分享

前日去代理拿好整完 harddisk   ,今日裝番上機 順手影些 B25F 相分享o下

[ 本帖最後由 tego 於 2010-1-2 15:06 編輯 ]

正bor
係唔係我睇錯呢
前面好似冇風口
but 我又見到樓主好似有裝兩把前置風扇

TOP

原帖由 kelvinhon1986 於 2009-12-10 00:30 發表
正bor
係唔係我睇錯呢
前面好似冇風口
but 我又見到樓主好似有裝兩把前置風扇

有風口 ,前面有兩把 12cm

b25f-08.jpg (110.54 KB)

b25f-08.jpg

b25f-17.jpg (75.94 KB)

b25f-17.jpg

TOP

但面板唔係冇風口咩??
咁會唔會入風冇咁好ga ??

TOP

原帖由 kelvinhon1986 於 2009-12-10 00:49 發表
但面板唔係冇風口咩??
咁會唔會入風冇咁好ga ??

左右都有

b25f-08.jpg (117.01 KB)

b25f-08.jpg

TOP

原帖由 kelvinhon1986 於 2009-12-10 00:49 發表
但面板唔係冇風口咩??
咁會唔會入風冇咁好ga ??

看片易明 D

http://www.youtube.com/watch?v=0vbrlviM1EE

TOP

樓主~買左幾銀

TOP

原帖由 wah2006 於 2009-12-10 01:16 發表
樓主~買左幾銀

箱 $1390

透明側板 $300

TOP

用唔用到5870/ 5890?

TOP

原帖由 uwantwant 於 2009-12-10 02:16 發表
用唔用到5870/ 5890?

5870用到  ,5890有幾長 ?

TOP