tego 當前離線
中級會員
kelvinhon1986 當前離線
TOP
原帖由 kelvinhon1986 於 2009-12-10 00:30 發表 正bor 係唔係我睇錯呢 前面好似冇風口 but 我又見到樓主好似有裝兩把前置風扇
b25f-08.jpg (110.54 KB)
下載次數:15
2009-12-10 00:36
b25f-17.jpg (75.94 KB)
下載次數:18
原帖由 kelvinhon1986 於 2009-12-10 00:49 發表 但面板唔係冇風口咩?? 咁會唔會入風冇咁好ga ??
b25f-08.jpg (117.01 KB)
下載次數:14
2009-12-10 00:53
wah2006 當前離線
初級會員
原帖由 wah2006 於 2009-12-10 01:16 發表 樓主~買左幾銀
uwantwant 當前離線
進階會員
原帖由 uwantwant 於 2009-12-10 02:16 發表 用唔用到5870/ 5890?