Dirt 2討論交流集中營[內有大量玩家自拍影片]

歡迎大家自拍一段自己玩既dirt2影片上黎交流
http://www.youtube.com/watch?v=-cXpMQ3-ItM
細佬技術唔係好掂 大家請指教

[ 本帖最後由 akiralee 於 2009-11-30 23:37 編輯 ]

TOP

GOOD, 可惜我唔識POST上youtube, 有無人教我

TOP

原帖由 zneo2004 於 2009-11-30 21:37 發表
我又放番黎依度
http://www.youtube.com/watch?v=jqsxR_Xaytc

C兄 經我玩左甘多次 你個發夾彎最好低過100KM先好過=]

TOP

原帖由 wongasdf 於 2009-11-30 21:49 發表

C兄 經我玩左甘多次 你個發夾彎最好低過100KM先好過=]

唔知點解我玩賽車game,我唔識睇km過彎,我靠感覺黎過彎==

TOP

頭先勁灰..係最後個個灣大抄...前面d灣過得好靚/__\..衰收尾..

[ 本帖最後由 akiralee 於 2009-11-30 21:58 編輯 ]

TOP

唔知點解睇樓主戈個好lag....

TOP

http://www.youtube.com/watch?v=if1kdy56B-Y

點跑都去唔到3:3:XX =.=

TOP

原帖由 hihi123 於 2009-11-30 22:22 發表
唔知點解睇樓主戈個好lag....

開頭lag..20秒後就唔lag..唔知係咪轉片個陣有問題..

TOP

原帖由 akiralee 於 2009-11-30 21:58 發表
頭先勁灰..係最後個個灣大抄...前面d灣過得好靚/__\..衰收尾..

3.01.61  

轉頭上傳片

[ 本帖最後由 wongasdf 於 2009-11-30 22:42 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP