akiralee 當前離線
特級會員
zneo2004 當前離線
中級會員
TOP
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
wongasdf 當前離線
原帖由 zneo2004 於 2009-11-30 21:37 發表 我又放番黎依度 http://www.youtube.com/watch?v=jqsxR_Xaytc
原帖由 wongasdf 於 2009-11-30 21:49 發表 C兄 經我玩左甘多次 你個發夾彎最好低過100KM先好過=]
hihi123 當前離線
原帖由 hihi123 於 2009-11-30 22:22 發表 唔知點解睇樓主戈個好lag....
原帖由 akiralee 於 2009-11-30 21:58 發表 頭先勁灰..係最後個個灣大抄...前面d灣過得好靚/__\..衰收尾..