岩岩由WIN7 UPGRADE 去VISTA

岩岩由WIN7 64BIT UPGRADE 去VISTA 64BIT, 有冇人咁做? 各方面都爽左好多
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

DOWNGRADE???

TOP

原帖由 SInG_Lee 於 2009-11-8 21:48 發表
DOWNGRADE???

我覺得是UPGREADE

TOP

Win7 UP 到去 Vista

[ 本帖最後由 不明人士 於 2009-11-8 22:42 編輯 ]

TOP

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 21:56 發表

我覺得是UPGREADE

沒玩了~~我之前就是用VISTA ULTI 64bit~~邊到夠7仔FIGHT~~

TOP

why "upgrade"??

TOP

SP1

TOP

回覆 7# 的帖子

Vista SP1
我岩岩都睇錯以為係 Win7 SP1

TOP

唔係好明

TOP

原帖由 lexal 於 2009-11-8 22:41 發表

沒玩了~~我之前就是用VISTA ULTI 64bit~~邊到夠7仔FIGHT~~

我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C  就會彈檔案總管出錯 , 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.

TOP