預期明年 6~8月份出 Windows 7 SP1 補丁

路邊社消息:明年一月出 beta 版 SP1 補丁,估計正式版會在 6~8月份推出公開下載。

資料來源
http://www.neowin.net/news/main/ ... ls-begin-to-surface

用黎塞住 "等 SP1 出左先" 班人把口

TOP

禁快??

TOP

因為還未至於要大規模改進,自然穩步出SP是不錯的

TOP

咁快出sp1??

TOP

唔洗急, 最緊要快

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-11-3 11:12 發表
資料來源
http://www.neowin.net/news/main/ ... ls-begin-to-surface

用黎塞住 "等 SP1 出左先" 班人把口

到sp1出左果陣,佢地就話等sp2出左先架啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 cskahk 於 2009-11-3 19:39 發表

到SP2 出左果時,『呢個OS 咁快有SP2,不如等Windows 8!!』

係咁等,不如唔好用windows

TOP

但事實上依家 win 7 的確係好多bug 喎.....睇各位師兄就知, 叫人點唔等呢

TOP