掛接車學習中...




第一堂自己泊既考試位

sm 架頭好好力,操控又好,元朗d路又好行,行曬6個波都得...

操波入完一波,差唔多要即刻上2波,個1波比油都好似唔識行咁.

sm 1堂泊到成10幾次位,出面識有可能

話說今日係元朗工業村學拖頭  操波1-2-3-4-5 ,5-4-3-2-1 ,之後行番正常speed ..之前操波果陣都見到有部學神hiace 係我後面...慢慢行
點知係我操完波,比大油行車,入緊 5波果陣,(之前仲係我後面) ......佢就爬頭,(我睇唔到佢,係我盲區)

cut 入黎又唔睇鏡, 幾貼下架師兄,又行得唔快,(我果時5波都成4x km/h) ,就咁一把打落黎,
師兄..你知la 我架學車冇師傅brake ga, 我行快d 你就45度插拖架..

學車學到講操口, x人媽媽,響horn ,閃人高燈都係第一次平時都係做頭2樣

[ 本帖最後由 sunmicrosystems 於 2009-9-13 19:22 編輯 ]

TOP

掛接車泊車係咪要調轉"摟呔" ga?

TOP

原帖由 deardaniel2000 於 2009-9-13 22:33 發表
掛接車泊車係咪要調轉"摟呔" ga?

開車看入位就是,之後要看尾架走位先決定攞

TOP

原帖由 速遞員 於 2009-9-13 22:54 發表

開車看入位就是,之後要看尾架走位先決定攞


開頭有d 位睇唔通,係公司睇人泊過就知,個架一定會走,要自己不停tune 角度

TOP

今日上第4堂,泊位冇左師傅提水,退步曬....下半堂開始有番D起色 得番14個堂JA

TOP

原帖由 sunmicrosystems 於 2009-9-20 19:31 發表
今日上第4堂,泊位冇左師傅提水,退步曬....下半堂開始有番D起色 得番14個堂JA

考泊位當然冇人提到你啦,靠自己看鏡決定攞軚幾多和車一定要慢,勿心急……
切勿泊到車頭上路肩,神仙都幫你唔到

TOP

原帖由 速遞員 於 2009-9-20 23:25 發表

考泊位當然冇人提到你啦,靠自己看鏡決定攞軚幾多和車一定要慢,勿心急……
切勿泊到車頭上路肩,神仙都幫你唔到


開車第2手軑車頭上路肩,但係又泊得好好,一急就泊唔到//慢慢行relex d 得左

TOP

原帖由 sunmicrosystems 於 2009-9-21 00:14 發表


開車第2手軑車頭上路肩,但係又泊得好好,一急就泊唔到//慢慢行relex d 得左

一上路肩就唔需要再去,因為考試已經肥了
20呎架係曲得好快,所以要車慢軚要定和準

TOP