話說今日係元朗工業村學拖頭 操波1-2-3-4-5 ,5-4-3-2-1 ,之後行番正常speed ..之前操波果陣都見到有部學神hiace 係我後面...慢慢行
點知係我操完波,比大油行車,入緊 5波果陣,(之前仲係我後面) ......佢就爬頭,(我睇唔到佢,係我盲區)
cut 入黎又唔睇鏡, 幾貼下架師兄,又行得唔快,(我果時5波都成4x km/h) ,就咁一把打落黎,
師兄..你知la 我架學車冇師傅brake ga, 我行快d 你就45度插拖架..
學車學到講操口, x人媽媽,響horn ,閃人高燈都係第一次平時都係做頭2樣
[ 本帖最後由 sunmicrosystems 於 2009-9-13 19:22 編輯 ] |