shodanng 當前離線
進階會員
ckr0322 當前離線
NOTHING LASTS FOREVER
中級會員
TOP
原帖由 ckr0322 於 2009-8-21 17:42 發表 咁師兄你張display card 係咩型號?
煙神 當前離線
Health: [|||||||||||___]
loklok 當前離線
原帖由 煙神 於 2009-8-21 20:01 發表 用最新driver唔會話一入game就hang掛, 一定係有其他問題 我用8系, 用緊182.47 同埋最新嘅physx drvier, 完全無問題 不過我認同8系用182 最好
alvin009 當前離線
原帖由 alvin009 於 2009-8-21 21:48 發表 i use 190.38 bor....
hk852 當前離線