CHEUKKH 當前離線
初級會員
jam123123 當前離線
中級會員
TOP
原帖由 jam123123 於 2009-8-2 14:49 發表 GTA 4 睇 4 cores CPU 多過睇勁 display card 開高效張card v ram 要 1GB 或以上 4890 1GB 都夠晒
PATSY 當前離線
進階會員
s 當前離線
熱情在泛濫
Banned
原帖由 CHEUKKH 於 2009-8-2 14:57 發表 我而家張vga係內置既...玩gta4個地下係黑色,人係黑色乜其他都係灰色......(係開800*600,加低效) 吾知係味cpu玩吾到定係隻game有問題.
MIKE:] 當前離線
2.4c 當前離線
原帖由 MIKE:] 於 2009-8-2 17:12 發表 肥II 955 加張OC版既 GTX260+ 開高效已經順到爆啦....行AUTO 1440x900已經有60FPS...買GALAXY啦....動漫價 $1240....
lolokman 當前離線
原帖由 CHEUKKH 於 2009-8-2 17:43 發表 點解冇人答第二條問題..... $?