我cpu係amd955,想問買乜vga卡可玩高效....仲有幫超頻要幾多錢

1.   我cpu係amd955,想問買乜vga卡可玩gta4高效
      筆直1500-1600左右
      4890,gtx275 可以嗎

2.  本身自己係電腦白痴,吾識超頻

      如果叫人幫自己超要幾多錢?

[ 本帖最後由 CHEUKKH 於 2009-8-2 14:58 編輯 ]

GTA 4 睇 4 cores CPU 多過睇勁 display card
開高效張card v ram 要 1GB 或以上
4890 1GB 都夠晒

[ 本帖最後由 jam123123 於 2009-8-2 14:49 編輯 ]

TOP

原帖由 jam123123 於 2009-8-2 14:49 發表
GTA 4 睇 4 cores CPU 多過睇勁 display card
開高效張card v ram 要 1GB 或以上
4890 1GB 都夠晒



我而家張vga係內置既...玩gta4個地下係黑色,人係黑色乜其他都係灰色......(係開800*600,加低效)
吾知係味cpu玩吾到定係隻game有問題.

TOP

GTX 295/285都可以開晒,不過你D錢都可能冇晒
所以最好都係HD 4890
個人認為開晒同開唔晒分別唔太大

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 CHEUKKH 於 2009-8-2 14:57 發表



我而家張vga係內置既...玩gta4個地下係黑色,人係黑色乜其他都係灰色......(係開800*600,加低效)
吾知係味cpu玩吾到定係隻game有問題.

must be video card problem

TOP

肥II 955 加張OC版既 GTX260+ 開高效已經順到爆啦....行AUTO 1440x900已經有60FPS...買GALAXY啦....動漫價 $1240....

TOP

原帖由 MIKE:] 於 2009-8-2 17:12 發表
肥II 955 加張OC版既 GTX260+ 開高效已經順到爆啦....行AUTO 1440x900已經有60FPS...買GALAXY啦....動漫價 $1240....

1 Fan version?

TOP

回覆 1# 的帖子

點解冇人答第二條問題.....

$?

TOP

原帖由 CHEUKKH 於 2009-8-2 17:43 發表
點解冇人答第二條問題.....

$?

正常鋪頭唔會有呢D服務,就算你係我FD我都唔會幫你超
一黎超頻頻要慢慢試,要時間測試穩定性
二黎就算而家test完晒100%穩定,日後都可能出問題

TOP