動漫節折頭

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

我只係記得台角有85折
平左半折

[ 本帖最後由 chaujohn 於 2009-7-25 15:56 編輯 ]

TOP

某程度上係會貴少少

TOP

原帖由 不明人士 於 2009-7-25 15:59 發表
某程度上係會貴少少

計埋入場嗎

TOP

上年開始八五折,前兩年仲係八折(默哀)。如果你大量入貨係會平過去信記買ge,不過專登入去買一兩本就真係會蝕入場費…

TOP

回覆 4# 的帖子

係= ="
計埋車錢等等

一陣入到去,點知想要既野賣晒,到頭黎得個吉仲火滾

TOP

只係睇過東立個網,火鳳1set做到$23.5本,夏目友人帳$21.5本
我想買麥穗星之夢

TOP

係動漫「電玩」節


前年去過都怕怕。有人SELL信用卡,賣茶葉。
不過,今年好似好少少,會請下人來。

23.8一本。印象中,好似出面都係賣26

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聽講今年會展擴建完工? 個場大左?
(幾年冇去lu)

TOP