原帖由 ~虎~ 於 2009-7-6 03:54 發表 
幫推...
WM 6.5@KS20......做玩具還好
樓主試下可以頂到幾耐先downgrade
我用緊簡體19588 V7 + Spb Mobile Shell 3
速度快過原裝唔少... 用左Mobile Shell之後簡體字唔多 接受到
係仲見到個「開始」係簡體
我諗出ROM會再升
原先我用6.1+ Spb Mobile Shell 3
既然6.5咁靚,唔裝 Spb Mobile Shell 3食RAM
KS20唔係玩具,起碼我仲日日講電話,睇MP4,GPS+小時間wi-fi
都唔錯 |