LG KS20 已上WM6.5 繁體

相片較大,耐心等候

升左6.5之後,幾好,多左少少RAM
個圖形界面好流暢
不過由於係非官方,仲有D BUG未解決
歡迎發問,討論






[ 本帖最後由 ericlee2005 於 2009-7-5 21:34 編輯 ]

又係沉水POST
睇黎我可以買定潛艇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 amdwii 於 2009-7-5 22:10 發表
點整 ?

刷ROM

TOP

同用wm6比較, 會唔會順左?

TOP

有冇教學?

TOP

部機咁慢,玩乜都4啦

TOP

幫推...
WM 6.5@KS20......做玩具還好
樓主試下可以頂到幾耐先downgrade

我用緊簡體19588 V7 + Spb Mobile Shell 3
速度快過原裝唔少... 用左Mobile Shell之後簡體字唔多 接受到
係仲見到個「開始」係簡體

TOP

原帖由 legoman 於 2009-7-6 01:59 發表
部機咁慢,玩乜都4啦

你升過上6.1都唔會咁講
起碼快過O2 D舊機

TOP

原帖由 ~虎~ 於 2009-7-6 03:54 發表
幫推...
WM 6.5@KS20......做玩具還好
樓主試下可以頂到幾耐先downgrade

我用緊簡體19588 V7 + Spb Mobile Shell 3
速度快過原裝唔少... 用左Mobile Shell之後簡體字唔多 接受到
係仲見到個「開始」係簡體


我諗出ROM會再升
原先我用6.1+ Spb Mobile Shell 3
既然6.5咁靚,唔裝 Spb Mobile Shell 3食RAM
KS20唔係玩具,起碼我仲日日講電話,睇MP4,GPS+小時間wi-fi
都唔錯

TOP