點解2手咁少E4/E6流出黎 ?

係咪E4/E6既用家都好滿意, 唔需要UPGARDE住 ?

有唔小嫁 我都BID咗粒比部舊機用啦 就算有你都未有得BID住啦 繼續努力加油咗

TOP

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-3-16 22:01 發表
有唔小嫁 我都BID咗粒比部舊機用啦 就算有你都未有得BID住啦 繼續努力加油咗

幾時先BID得 ? 我係上YAHOO拍賣睇的, 想搵粒E系睇下都冇

TOP

原帖由 lopez13 於 2009-3-16 21:53 發表
係咪E4/E6既用家都好滿意, 唔需要UPGARDE住 ?


用開都唔係太慢,  又有VT,
我有部PC用e6420, 只係upgrade m/b(from 965 to G33)
事實上g33 chipset係快過 965頗多.

行raid 0(640gb x2),  同部e8400無分別.

my pc always run vmware(ubuntu 64 x1, xp x 5)
黎做大量data mining & screening

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

me e6600 use almost 2 year

TOP

唔係放出去唔值錢咩
E5 都5舊幾又好超

TOP

原帖由 crossfire0083 於 2009-3-18 10:43 發表
唔係放出去唔值錢咩
E5 都5舊幾又好超

唔超既話,E5200效能仲好過E4同某D E6
所以放出去都未必賣到好價錢

TOP

放出去, 唔值錢, 又要加錢先有番VT, 點解要放出去...

TOP

Q6600用左2年仲打到人
問題係我覺得除左60>45NM令粒野好超左之外,同頻下既優勢並不明顯

TOP