[激新手]二月十五日 晴

以下幾張是我喜歡的:
#1


#2


#3


#4


#5


#6


#7


還有其他,都在相薄中。
http://333.fotoc.com/cybersam

i like #3

TOP

TOP

#6 笑得真

TOP

good good

TOP

原帖由 chun__:) 於 2009-2-16 04:46 發表
i like #3
原帖由 initials 於 2009-2-16 07:13 發表
原帖由 inzite 於 2009-2-16 07:45 發表
good good


thx 大大~~~
#3 係賣飛佛~~

TOP

原帖由 yavniel 於 2009-2-16 07:19 發表
#6 笑得真


始終自然係最好~
thx~

TOP

投#6一票~

TOP

原帖由 H.O. 於 2009-2-17 03:02 發表
投#6一票~


thx H.O.哥

TOP

#6 再多一票唔該

TOP