JLV1818 當前離線
進階會員
gogoal1982 當前離線
Banned
TOP
metallica100 當前離線
原帖由 JLV1818 於 2009-1-19 22:56 發表 好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~ 究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別? 例如 畫質,速度,解像度.......
cryks 當前離線
中級會員
CyberSection 當前離線
原帖由 C.Repairer 於 2009-1-19 23:51 發表 呢句話, 玩過GTA4 360/PS3 version既人會好認同
Van仔 當前離線
原帖由 Van仔 於 2009-1-20 02:39 發表 乜CF度咩 ,新drive?_? 都係個句,除左電腦有鍵盤滑鼠外,2500蚊可以唔使煩咁多野真係XBOX/PS3算
Ice_cube 當前離線
jso77 當前離線