Core i7-920輕鬆征服《GTA4》

測試表明,PC版《GTA4》對顯卡要求不高,但非常依賴處理器,即使Core 2 Extreme QX6850 OC 3.6GHz的成績也一般,那麼最強大的Core i7呢?
這裡我們就選擇該系列中最低端的Core i7-920 2.66GHz,並和Core 2 Quad Q95502.83GHz和Phenom X4 9950 2.6GHz進行一番對比。由於Phenom IIX4還處於保密期,所以暫時無法公開相應的成績。測試場景依然採用Promenade。
測試平台:
芯片組:Intel P45/X58、AMD 790FX
顯卡:Radeon HD 4870 1GB
內存:2/3×2GB
操作系統:Windows Vista SP1 x64
驅動程序:催化劑8.12 WHQL


1280×1024/noFSAA/noAF


1680×1050/noFSAA/noAF

Core i7-920只是新系列中的最低端型號,但對付《GTA4》已經比較輕鬆了,成績大幅超出Core 2 QuadQ9550和Phenom X4 9950,後者即使超頻到3.0GHz也只能多跑出2-4FPS。當然,Corei7-920還有很大的超頻空間,相信提高頻率後成績還會更好。

不過 Core i7-920
什麼價錢呢;
好似要 $2xxx;
同一粒 amd x4 $1xxx 比;
好像 相差不太大;
價錢相差咁多;
只高效 10%...............
好像不太值;

TOP

i7 暫時唔會諗住, 始終太新, 價錢........

TOP

原帖由 aazz 於 2009-1-6 12:18 發表
不過 Core i7-920
什麼價錢呢;
好似要 $2xxx;
同一粒 amd x4 $1xxx 比;
好像 相差不太大;
價錢相差咁多;
只高效 10%...............
好像不太值;

原來貴咁多都係高10%

TOP

原帖由 aazz 於 2009-1-6 12:18 發表
不過 Core i7-920
什麼價錢呢;
好似要 $2xxx;
同一粒 amd x4 $1xxx 比;
好像 相差不太大;
價錢相差咁多;
只高效 10%...............
好像不太值;

u唔貴, 板同ram個下先死

TOP

1280*1024 , 1680*1050
50% view distance
甘都叫輕鬆
甘高階配置....起碼都1920*1080啦

[ 本帖最後由 2.4c 於 2009-1-6 13:32 編輯 ]

TOP

唔係咁,點可以唱好INTEL

TOP

FPS comparision is useless.

They should tell the max detail and resolution I7 920 can afford in order to show how good it is

[ 本帖最後由 benau2008 於 2009-1-6 14:04 編輯 ]

TOP

價錢
不如買部xbox360

TOP

原帖由 jovi123456 於 2009-1-6 14:16 發表
價錢
不如買部xbox360

甘xbox360 d graphic 又無甘靚....只不過無得set高d.....你唔會追求

TOP