享特拉爾1月上馬(有埋片睇)

http://uk.youtube.com/watch?v=ezPypvgfKsk
著19號

[ 本帖最後由 小麒麟 於 2008-12-10 15:24 編輯 ]

睇好佢   希望佢入多d波

TOP

希望佢唔好快快傷出.....踢足一季........

TOP

雲佬傷癒唔知會唔會做埋超級後備
沙維奧拿

TOP

沙維奧拿成日比人收麻
都唔重睇佢
我怕架好似舒仔咁開始退步

TOP

我覺得沙維奧拿真係慘...去到巴塞冇得重用 賣去皇馬真係大後備....亨特拿應該未能即時取代雲佬既 但係視乎雲佬keep唔keep到姐! keep唔到 一季就可以取代啦

TOP