[123 出機] HTC Touch HD

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

係, 不過要用啲好貴o既plan, detail:
http://one2free.hkcsl.com/jsp/se ... es.jsp?language=tch

TOP

你估唔駛預繳咩 ~

TOP

荷蘭0機價左差唔多半年......香港...

TOP

無呃你,香港都有0機價,不過要用$5xxplan.你唔係以為0機價仲可以內$50plan,咁天真咁傻下馬?

TOP

原帖由 levin111 於 2008-12-17 10:35 發表
無呃你,香港都有0機價,不過要用$5xxplan.你唔係以為0機價仲可以內$50plan,咁天真咁傻下馬?

香港真係有好多哩d咁天真咁傻ge人, 睇下iphone就知, 到今時今日仲有人認為$199機價係呃佢地

TOP