我想問電腦展有冇分期

見到部u100    $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下

電腦展都會有分期
佢寧願賺少你一個

TOP

原帖由 uaer 於 7-12-2008 00:39 發表
見到部u100    $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下

cash price黎架

TOP

原帖由 uaer 於 2008-12-7 00:39 發表
見到部u100    $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下


如果無錢就唔好買, 唔好死頂呀老友

TOP

原帖由 jzu 於 2008-12-7 18:17 發表


如果無錢就唔好買, 唔好死頂呀老友

點死頂人地~?

TOP

原帖由 uaer 於 2008-12-7 00:39 發表
見到部u100    $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下


人地係要速銷先咁平,賺得你幾多...
你要分期去豐澤,百老匯果d,唔好阻住去ge人

[ 本帖最後由 kit868 於 2008-12-7 21:23 編輯 ]

TOP

原帖由 kit868 於 2008-12-7 21:14 發表


人地係要速銷先咁平,賺得你幾多...
你要分期去豐澤,百老匯果d,唔好阻住去ge人

agree

TOP

分期=.= 我驚樓主去到比人問候

TOP

原帖由 momoty88 於 2008-12-7 21:04 發表

點死頂人地~?


我說"死頂"的意思係叫樓主無錢就唔好學人買netbook
先洗未來錢

TOP

雖然我去電腦節,我都帶住一舊錢去,預左佢連eps都無...但係,人地都只係問下可唔可以分期,都唔駛話人"死頂"既。

TOP