Wailamtam 當前離線
進階會員
Kela 當前離線
破碎的 燕尾蝶
TOP
POKeDOLL 當前離線
原帖由 Kela 於 2008-10-30 22:20 發表 呢隻都好平姐
原帖由 POKeDOLL 於 2008-10-30 23:18 發表 80kHz?!! 唔好嚇我喎
civic1217 當前離線
t1174-3 當前離線
原帖由 t1174-3 於 2008-10-31 15:00 發表 17XX 吧 二手 1000-1400 也有, 我也有只冇用. 其實, 這只是low end top model sony 重有 和
原帖由 POKeDOLL 於 2008-10-31 16:14 發表 咁快整d王牌出黎 平少少貼sa5k先喇
部腦超慢 當前離線
witon 當前離線
原帖由 t1174-3 於 2008-10-31 15:00 發表