如果換o左新出果d大容量ssd........

咁多出o黎果條ssd有咩用?

R 痕

TOP

回復 2# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 叉燒餐包 於 2008-10-23 15:38 發表
咁多出o黎果條ssd有咩用?

放二手/後備用(新ssd入廠)

TOP

原本果張容量都唔大, 又唔係快得去邊, 留黎備用. 除非你有朋友用701 有多一條 mini pci-e 可以加,

TOP

原帖由 WHO 於 2008-10-23 16:01 發表
ssd 我就唔知
張 1G ram 就越 R 越痕.  

越 R 越痕就飛得落街啦

TOP

回復 6# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

二手嘛....始終是MLC, 而且只有16G
倒不要留下來做後備

TOP

留返D錢換機好過啦

TOP