叉燒餐包 當前離線
LG全餐
進階會員
kirafung 當前離線
TOP
WHO 當前離線
Banned
john2000 當前離線
原帖由 叉燒餐包 於 2008-10-23 15:38 發表 咁多出o黎果條ssd有咩用?
GR8609 當前離線
原帖由 WHO 於 2008-10-23 16:01 發表 ssd 我就唔知 張 1G ram 就越 R 越痕.
lalalam 當前離線
中級會員
petshopper 當前離線