無相王 當前離線
進階會員
Kela 當前離線
破碎的 燕尾蝶
TOP
killuakam 當前離線
Banned
符碌 當前離線
原帖由 無相王 於 2008-10-22 22:20 發表 如果入耳會傷,噤大耳機又如何?有無介紹
silzai 當前離線
witon 當前離線
lastphoenix 當前離線
拉尼娜
特級會員
原帖由 killuakam 於 2008-10-22 21:27 發表 um1,戴左好似冇戴。試過聽住訓著左好多次
kraemer 當前離線
中級會員