綠袖子 當前離線
進階會員
迷 當前離線
TOP
jeremymak 當前離線
特級會員
Eddie_Wong_F-14 當前離線
中級會員
阿勤 當前離線
原帖由 綠袖子 於 2008-10-22 15:43 發表 請問大家覺得Canon PowerShot SX10 IS、Sony Cybershot H50還是Nikon Coolpex P80好?因為本人想買一部相機可以一機走天崖。 另外想問下有無人知Canon PowerShot SX10 IS香港幾時開始有貨?
寂寞的FSY 當前離線
小貓......
EPC義工團
原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 06:41 PM 發表 論控制方便, Sx IS 會好過 SXx/xx IS, 家陣退步咗
原帖由 寂寞的FSY 於 22-10-2008 20:21 發表 咁又未必 SX10 IS同SX1 IS的功能比起S5 IS提升不少
原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 20:42 發表 功能係強好多, 但係整合咗好多掣, 無咗鏡筒兩粒 marco 同 MF 掣, 機頂無咗獨立連拍掣, 全部縮到個方向掣, 我好鐘意我部 S3 IS 個方向掣可以獨立 set 快門光圈 (M-mode, 上 = 光圈大, 下 = 光圈小, 左 = 快門快, 右 = 快門慢), 家陣得返個輪
原帖由 阿勤 於 22-10-2008 20:50 發表 反而覺得轉輪更好 有d似 單反既控制.
sungcharming 當前離線
原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 21:22 發表 有 wheel 係好, 但其他掣就...... 畢竟單鏡機我都有兩部, 但係 S3 IS 個控制又係唔錯, 多掣又啱位