[求意見]Canon SX10 IS?Sony H50?Nikon P80?

請問大家覺得Canon PowerShot SX10 IS、Sony Cybershot H50還是Nikon Coolpex P80好?因為本人想買一部相機可以一機走天崖。

另外想問下有無人知Canon PowerShot SX10 IS香港幾時開始有貨?

未試過實機 比唔到咩意見你
不過師兄 除左評測外 , 建議真係要試下實機拎上手好唔好手感, 重有操作方唔方便, 大部份dc機 如果m a s mode 要設定野都係用十字制 [如果個十字制唔就手 就好辛苦下 ]

TOP

SX10 IS

should be better

TOP

論控制方便, Sx IS 會好過 SXx/xx IS, 家陣退步咗

TOP

原帖由 綠袖子 於 2008-10-22 15:43 發表
請問大家覺得Canon PowerShot SX10 IS、Sony Cybershot H50還是Nikon Coolpex P80好?因為本人想買一部相機可以一機走天崖。

另外想問下有無人知Canon PowerShot SX10 IS香港幾時開始有貨?

聽日,SRP $3680

TOP

原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 06:41 PM 發表
論控制方便, Sx IS 會好過 SXx/xx IS, 家陣退步咗

咁又未必
SX10 IS同SX1 IS的功能比起S5 IS提升不少

TOP

原帖由 寂寞的FSY 於 22-10-2008 20:21 發表

咁又未必
SX10 IS同SX1 IS的功能比起S5 IS提升不少

功能係強好多, 但係整合咗好多掣, 無咗鏡筒兩粒 marco 同 MF 掣, 機頂無咗獨立連拍掣, 全部縮到個方向掣, 我好鐘意我部 S3 IS 個方向掣可以獨立 set 快門光圈 (M-mode, 上 = 光圈大, 下 = 光圈小, 左 = 快門快, 右 = 快門慢), 家陣得返個輪

TOP

原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 20:42 發表

功能係強好多, 但係整合咗好多掣, 無咗鏡筒兩粒 marco 同 MF 掣, 機頂無咗獨立連拍掣, 全部縮到個方向掣, 我好鐘意我部 S3 IS 個方向掣可以獨立 set 快門光圈 (M-mode, 上 = 光圈大, 下 = 光圈小, 左 = 快門快, 右 = 快門慢), 家陣得返個輪

反而覺得轉輪更好

有d似 單反既控制.

TOP

原帖由 阿勤 於 22-10-2008 20:50 發表

反而覺得轉輪更好

有d似 單反既控制.

有 wheel 係好, 但其他掣就......
畢竟單鏡機我都有兩部, 但係 S3 IS 個控制又係唔錯, 多掣又啱位

TOP

原帖由 Eddie_Wong_F-14 於 2008-10-22 21:22 發表

有 wheel 係好, 但其他掣就......
畢竟單鏡機我都有兩部, 但係 S3 IS 個控制又係唔錯, 多掣又啱位


想問下你係咪已經親身玩過部SX 10 IS啦? 操控真係咁唔就手?
我都有部S3 IS, 諗住轉SX 1 IS, 佢d spec幾吸引

TOP