惡魔城城主 當前離線
(幾頭唔到岸新手)
特級會員
rhkl 當前離線
Router 改機/救機/加內外置天線
Banned
TOP
kirafung 當前離線
進階會員
原帖由 rhkl 於 2008-10-21 06:45 發表 好似係 701A 有槽可以加 701B 唔得
amanda_lam 當前離線
原帖由 kirafung 於 2008-10-21 08:53 發表 701B 都係焊死左 ?
原帖由 amanda_lam 於 2008-10-21 09:08 發表 其實 7A & 7B 都係焊死? 只有頭一水 7A 有 mini PCI-e 接口跟埋囉... 好似係咁~
Dijeridu 當前離線
D伯
princeedward 當前離線
my little Princess
中級會員