[aoc Post]有無人係偷豬高手?

我淨係control住隻斥就得,但係村民就停晒手

想用Shift-右鍵 set條Z 路比佢自己行番屋企

但係一係就快得滯,一係就比豬咬死左

我呢個方法o岩唔o岩呢?

我用村民拖豬

TOP

偷羊就試過 可唔可以教下我點偷豬呀?

TOP

殺人羊搞到人地唔識升城
不過玩完比人話

TOP

冇乜特別
狂click left click / Z咁行
睇個人控制力

TOP

引鹿就見過
可以唔洗d村民行去
用隻馬引~等隻鹿自動跑去tc

TOP

原帖由 天玄鳥 於 2008-10-17 22:38 發表
殺人羊搞到人地唔識升城
不過玩完比人話


其實有方法令人殺唔到你d羊

拉豬通常一個村民射2箭就走,
之後叫其他村民殺豬。

TOP

原帖由 野馬飛田 於 2008-10-28 05:18 發表


其實有方法令人殺唔到你d羊

有咩方法?

TOP

當人地隻斥候去到你度果時,
叫d村民入TC,咁既話d羊會變左做對方既colour,
對方殺唔到,而且對方隻斥候中緊箭就會走,走左就叫返村民出泥羅返d羊做野,對方唔走就射到死。
再唔係一次過劏曬d羊都得。

一般斥候有45血,2箭甲,
假設人地隻斥候泥度你度果時你應該已經生左3~4隻村民+原本果3個+TC本身5攻=11攻
11-2=9~10
每次射箭扣斥候9~10血,5箭就死,d羊羊就算比人拉走都跑唔得遠,而且你仲有自已隻斥候可以拉返d羊

[ 本帖最後由 野馬飛田 於 2008-10-31 08:59 編輯 ]

TOP

偷豬只有鷹勇士可以做到

斥侯偷豬, 除非地型問題/存心玩野, 如果唔係死路一條

TOP