UK-BBOY 當前離線
■□★Popping愛好者★□■ ...
特級會員
回復 UKBBOY 我唔係師兄,,都係新手黎姐 我行21*200 QPI: 1.335 CPU: 1.28125 ... tom241457 發表於 2010-8-2 19:18
TOP
夠做就得了..反正都唔會行3卡.. 都唔知要UD5做咩7野 lkl0120 發表於 2010-8-2 19:31
lkl0120 當前離線
Moderator
塊ud5 o係你到都叫玩得好盡啦,算吧.......... UKBBOY 發表於 2010-8-2 08:04 PM
一開始買張UD5反泥試I7 開頭好地地..咩事都冇好好超嫁 之後冇啦啦死咗兩條RAM嘈..低能.. 之後上聯強一換一 ... lkl0120 發表於 2010-8-2 20:10
聽你咁講又真係''黑'' 雖然你話你粒u都唔太掂,但總好過放o係UD5到用,快D轉....... 你係咪都用緊VX ?? ... UKBBOY 發表於 2010-8-2 08:26 PM
我粒野中規中矩啦 4.4打分安全 搵到令板的話分分鐘可以4.5G打分 我相信友人的眼光 ... lkl0120 發表於 2010-8-2 20:52
如果你諗住買P6X58D-E,如用VX小心會小RAM !! (唔知lkl0120兄有無聽過類似o既野) ?? ... UKBBOY 發表於 2010-8-2 09:00 PM
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
如果你諗住買P6X58D-E,如用VX小心會小RAM !! (唔知lkl0120兄有無聽過類似o既野) ?? ... UKBBOY 發表於 2010-8-2 21:00
我中過呢招,但係R2E Qookei 發表於 2010-8-2 11:09 PM
我而家UD5都差唔多@@ lkl0120 發表於 2010-8-2 23:39