peter2ooo 當前離線
中級會員
TOP
zneo2004 當前離線
ms09 當前離線
Banned
原帖由 hksamuel 於 2009-10-8 03:19 發表 但如果開唔到都幾傷,得2.2mhz,又唔知係味大多數超得起。
ccck2004 當前離線
進階會員
Gordon 當前離線
Team Hong Kong-Centralfield
原帖由 ccck2004 於 2009-10-8 10:18 發表 690G玩唔玩到?
Athlon神64 當前離線
原帖由 Gordon 於 2009-10-8 10:57 發表 Can use AII 5000, but cannot open 4 core and L3
michael_jackson 當前離線
原帖由 Athlon神64 於 2009-10-8 11:10 AM 發表 我都想買粒:P
raytsui00 當前離線
原帖由 raytsui00 於 2009-10-8 11:22 AM 發表 我粒 5000+ be 都冇咁勁..真係.xxyz....如果而家去買,搏唔到既話分分鐘仲浪費金錢
wwa 當前離線