wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
長老會員
原帖由 isodummy 於 2009-7-29 21:49 發表 咁呢塊 cheap cheap MSI 770-C45呢?
TOP
isodummy 當前離線
進階會員
原帖由 wai896 於 2009-7-29 21:52 發表 你要去台灣睇睇先得. 因BIOS問題開核會有不穩定情況出現的
原帖由 isodummy 於 2009-7-29 22:05 發表 先THX CHING資料. 我諗住配245, 加多張4830(800 Shaders版). 因為785依家至少都800左右, 要打機一定要加卡... 計返條數用770-C45平左300, 差唔多可以買2G DDR3
wai-3-love 當前離線
@吹水部屋
Banned
原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 23:02 發表 http://www.hkepc.com/3395/page/4#view
多毛 當前離線
不搞超頻
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
原帖由 wai896 於 2009-7-27 22:28 發表 800蚊有DISPLAY 又好超........... 仲想點呢???
原帖由 多毛 於 2009-7-30 20:39 發表 的確唔錯。372FSB 可以直開。 http://www.anti-x.org/forum/viewthread.php?tid=172133&extra=
原帖由 chiushing01 於 2009-7-30 22:56 發表 而家$770