原帖由 isodummy 於 2009-7-29 21:49 發表


咁呢塊 cheap cheap MSI 770-C45呢?


你要去台灣睇睇先得.
因BIOS問題開核會有不穩定情況出現的

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-29 21:52 發表


你要去台灣睇睇先得.
因BIOS問題開核會有不穩定情況出現的


先THX CHING資料.

我諗住配245, 加多張4830(800 Shaders版).
因為785依家至少都800左右, 要打機一定要加卡...
計返條數用770-C45平左300, 差唔多可以買2G DDR3

TOP

原帖由 isodummy 於 2009-7-29 22:05 發表


先THX CHING資料.

我諗住配245, 加多張4830(800 Shaders版).
因為785依家至少都800左右, 要打機一定要加卡...
計返條數用770-C45平左300, 差唔多可以買2G DDR3


明白了..................................我要E65好D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 23:02 發表

http://www.hkepc.com/3395/page/4#view


就算一塊板幾勁都好

當我知道8pin既重要性後,我都係搵有8pin既好d

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-27 22:28 發表
800蚊有DISPLAY 又好超...........

仲想點呢???

而家$770

TOP

原帖由 多毛 於 2009-7-30 20:39 發表
的確唔錯。372FSB 可以直開。

http://www.anti-x.org/forum/viewthread.php?tid=172133&extra=


多毛兄你無買MSI E65??

我地又坐一條船

超爆去....................

TOP

原帖由 chiushing01 於 2009-7-30 22:56 發表

而家$770


試試借比你朋友開春都好喎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP