聯強嫁咩...   咁都俾你中左條咁既RAM ... 未聽過會咁出事

TOP

本帖最後由 andyming 於 2010-9-7 22:26 編輯
聯強嫁咩...   咁都俾你中左條咁既RAM ... 未聽過會咁出事
love19901109 發表於 2010-9-7 21:50


再黑仔...都仲有...
買咩都咁黑仔~~
平時買ram...我係用.....三星製....今次係第一次用其他牌子

TOP

回復 52# andyming
哈哈 我用開三星嫁都 DDR2 長電2.4V 電左5年都無事 A"A

TOP

CHING~早前都買左2條adate ddr3 1600 2gx2 不是1對版本
都係1.65v 1333 先至可以 正常入windows~1600跟本用唔到
唔知道上代理換可唔可以la~???一換一ma~???

TOP