lkl0120 當前離線
Moderator
咁我試吓摸21先~~~~~~thx UKBBOY 發表於 2010-8-2 12:57 PM
TOP
UK-BBOY 當前離線
■□★Popping愛好者★□■ ...
特級會員
一陣我又摸下粒神奇920 lkl0120 發表於 2010-8-2 12:59
你估人人都好似你同Qookei o個粒咁正咩 UKBBOY 發表於 2010-8-2 01:08 PM
QOO記果粒真爽.. 我手上粒神奇920廢嫁WO 200X20=1.45V lkl0120 發表於 2010-8-2 13:09
jueho 當前離線
中級會員
1.45v其實怕唔怕縮? 我自己真係唔敢落咁大電........... UKBBOY 發表於 2010-8-2 13:15
1.45v其實怕唔怕縮? 我自己真係唔敢落咁大電........... UKBBOY 發表於 2010-8-2 01:15 PM
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
一定係單 UKBBOY 發表於 2010-8-2 12:48
e加其實行緊咁樣 cpu ratio setting 19 bclk frequency 211 pcie frequency 100 ... UKBBOY 發表於 2010-8-2 12:46
200x21x1600.jpg (195.43 KB)
下載次數:17
2010-8-2 13:47
1.3V屬於低 最高的話..講真..我都係見BIOS 1.6V就紅字先收手.. UD5仲廢過ASUS P6T年代果D.. 先係VTT比人高 ... lkl0120 發表於 2010-8-2 12:11
My 200x21x1600 冇開冷氣,室溫~29-30c,熱到死 cpu voltage:1.24375v QPI:1.2v Ram:1.64v 其他auto 2000你 ... Qookei 發表於 2010-8-2 13:49