咁我試吓摸21先~~~~~~thx
UKBBOY 發表於 2010-8-2 12:57 PM

一陣我又摸下粒神奇920

TOP

一陣我又摸下粒神奇920
lkl0120 發表於 2010-8-2 12:59

你估人人都好似你同Qookei o個粒咁正咩

TOP

你估人人都好似你同Qookei o個粒咁正咩
UKBBOY 發表於 2010-8-2 01:08 PM

QOO記果粒真爽..
我手上粒神奇920廢嫁WO
200X20=1.45V

TOP

QOO記果粒真爽..
我手上粒神奇920廢嫁WO
200X20=1.45V
lkl0120 發表於 2010-8-2 13:09

1.45v:funk:其實怕唔怕縮?
我自己真係唔敢落咁大電...........

TOP

1.45v其實怕唔怕縮?
我自己真係唔敢落咁大電...........
UKBBOY 發表於 2010-8-2 13:15



    個熱量嚇死人

TOP

1.45v其實怕唔怕縮?
我自己真係唔敢落咁大電...........
UKBBOY 發表於 2010-8-2 01:15 PM

我唔怕啦..ES版泥..要死就死

平時用我都係行1.28V(自己粒930)
打分先行1.425V

TOP

一定係單
UKBBOY 發表於 2010-8-2 12:48



    我粒雙數U....唔知Setting同你同唔同

TOP

e加其實行緊咁樣
cpu ratio setting      19
bclk frequency          211
pcie frequency          100
...
UKBBOY 發表於 2010-8-2 12:46


My 200x21x1600
冇開冷氣,室溫~29-30c,熱到死
cpu voltage:1.24375v
QPI:1.2v
Ram:1.64v
其他auto
2000你塊咩板?
你試下cpu:~1.28v-1.3v,QPI:1.3v,睇下上唔上到?

200x21x1600.jpg (195.43 KB)

200x21x1600.jpg

TOP

1.3V屬於低
最高的話..講真..我都係見BIOS 1.6V就紅字先收手..
UD5仲廢過ASUS P6T年代果D..
先係VTT比人高 ...
lkl0120 發表於 2010-8-2 12:11



    塊UD5真係麻麻喎....

TOP

My 200x21x1600
冇開冷氣,室溫~29-30c,熱到死
cpu voltage:1.24375v
QPI:1.2v
Ram:1.64v
其他auto
2000你 ...
Qookei 發表於 2010-8-2 13:49


Q兄~你粒野真係低電得好過份
多謝你o既資料,小弟今晚番去落足力試吓行21倍頻先,遲d上到,再分享

小弟用P6X58D-E

TOP