啊 Chew 係 公認 "King of AMD"
要出十成功力
But we're good buddies....no hard feeling!
同啊Chew鬥到最後一小時, ha ha ha.
stephenyeong 發表於 2010-8-5 01:28

TOP

啊 Chew 係 公認 "King of AMD"
要出十成功力
But we're good buddies....no hard feeling!
...
Mad222 發表於 2010-8-5 01:35



    咁贏法, 比起無對手輕易勝出, 滿足感來得多百倍, 拜服! 上次見都好似係6.3G......今次咁得人驚

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

勁啊~~~~全球第一!!

TOP

mad兄...有咩感想分享下目標係米要全EPC都向你跪拜

TOP

恭喜恭喜...如果上埋7G 就靚埋~
玩左幾耐?!4個鐘?!

TOP

同 XS d 網友玩下姐
AMD Thuban 威力無限
咁贏法, 比起無對手輕易勝出, 滿足感來得多百倍, 拜服! 上次見都好似係6.3G......今次咁得人驚 ...


EPC 高手甘多...你甘講 我出街比人打+:funk:
感想+下個目標?....幾好玩+ Thuban 7GHz
mad兄...有咩感想分享下目標係米要全EPC都向你跪拜

TOP

回復 47# Mad222


    TEAM HK繼續壯大, 人強馬壯, 個個都係睇你頭, 你都有唔少功勞, 當然中央田無限量支持和熱心推動, 都一樣功不可沒

TOP

係成個 Team 的功勞, 每個人都付出不少
我同中記兩個老板有共同目標+想法, 所以夾得好好, 進展順利!
阿 GD 都有功勞, 不過 後生仔就成日得罪人, 好彩有兩個老板射注, 唔係一早比人打死左啦佢
回復  Mad222
TEAM HK繼續壯大, 人強馬壯, 個個都係睇你頭, 你都有唔少功勞, 當然中央田無限量支持 ...
chiushing01 發表於 2010-8-9 11:18

TOP

係成個 Team 的功勞, 每個人都付出不少
我同中記兩個老板有共同目標+想法, 所以夾得好好, 進展順利!
...
Mad222 發表於 2010-8-9 11:29



    最尾個句 - -~~我笑左出來~~

TOP